poniedziałek, 22 lutego 2016

Małe podsumowanie...


...pewnej akcji, jaką organizowałam tutaj na blogu, pamiętacie?


Popatrzcie, w jak wielu miejscach w Polsce ulotki pracują:


..te ulotki:


Gdyby jeszcze ktoś chciał dołączyć - śmiało!!!


Jest jeszcze trochę do zrobienia...bo jest wiele osób które sobie nawet nie zdają sprawy z tego,
co się nad ich głowami wyprawia.
Miałam ostatnio okazję się o tym osobiście przekonać...


Przypominam jeszcze o filmie, który można śmiało rozpowszechniać u siebie na blogach,
o co bym prosiła, bo to też by była pewna forma informowania naszych odwiedzających:



Gorąco zachęcam do rozsiewania tych informacji,
to dla dobra nas wszystkich.
..a żeby Was zdopingować przypomnę, że...
..nie robiąc nic, stajemy się współodpowiedzialni...
..to tak, jakbyśmy zwyczajnie dali nasze przyzwolenie
na działania wbrew nam
i przeciwko nam
...
CZAS TO ZMIENIĆ:)
..z uśmiechem, a jak!!! :)

9 komentarzy:

  1. To prawda, że ogromnie dużo ludzi nie wie, co się nad naszymi głowami wyprawia. Nawet Ci, którzy wiedzą, nie mogą uwierzyć, że do tego stopnia.... Czystego nieba nam wszystkim życzę, i spokojnej nocy:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że zawsze mogę liczyć na Twój komentarz:***

      Usuń
  2. Witaj Kochana :) ja koniecznie muszę porwać jeszcze Reksia na swojego bloga, mogę? Serdeczności posyłam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, Reksio chętnie będzie gościł u Ciebie na stronie:) ja mam tam podlinkowany film, jak dasz radę to też tak zrób:) Przytulam:***

      Usuń
  3. Ale super! Brawo za wytrwałość i świetne efekty! :)

    OdpowiedzUsuń